ICA BASIC SHAMPOO REVIEW

Hejsan svejsan alla vackra purpurfärgade getter!!!

 


Det är karin här! Först och främst vill jag önska er ett mycket gött nytt 365 dagar!!! Själv satt jag hemma på nyårsafton och försökte lungna ner alla mina llamor som blev skrajja av alla fyverkerier! stackarna ><


Jag har nyss köpt ett nytt shampoo som heter ''Ica basic shampoo'' och tänkte göra en review på denn!!!

Så här ser den ut:

 


Schamoot har både balsam och schampoo egenskaper så det var mui bien grandiosa ca chenia.

Min först intryck var att den luktade väldigt starkt av kemiskt frammställda äppelmarmelad... Det var iallafall det mitt luktsinne kunde uppfatta!!! Smaken var annorlunda dock... den smaka brända däck... det var ett minus


I dushen löddrade den bra måste jag erkänna. Jag råkade få lite i ögat och det var inte så sjönt.. jag åkte in till akuten där jag stannade i 11 dagar inskriven med klass 3 brännskador i ögat.


12 dagar senare provade jag shampoot igen. Jag märkte att när jag kom ut ur dushen så föll flera tussar av hår av (men det gör inge för jag kan sticka sockar av det). Håret kändes som sandpapper
Några dagar senare fick mit guldbruna hår en turkos nyans.
Min slutsats är att shampoot är verkligen prisvärt dock kan det finnas risk för brännskador i ögat...

 

Ha det gött, dubbeltjött!!!!

Karin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0