M.O.T.D

Hejsan hejsan!
Vi brukar ju skriva Outfit of the day (ootd) Men nu tänker jag skriva makeup of the day (motd)
 
Jag kallar min look En grön midsommarnatt. 
 
Jo idag har jag på mig:
Hemmagjord foundation (Creme fraice, malt kaffe och smör)
Jag hade inge puder så det fick bli mjöl (super bra för torr hud!)
Ica basic ögonskuggspallet (Jag andvänder en mörk grön skugga och en ljus grön)
Grön eyeliner på nedre ögonlocket.
Ögonbryns créme (nutella och en ögonskuggsborste)
Gammelmormors röda läppstifft från 1800 - talet
 
Japp, så ser jag ut idag! ;)
Det var många på stan som viskade och pekade på mig så det är ju en bra sak! Jag är säker på att alla ba: Jävlar vilken snygg sminkning!
 
xoxo Karin


Kommentarer
Karin-fan

Asså, hur kan man inte va typ helt kär i dig va Karin, så jäkla grym asså :)

2013-09-15 @ 21:46:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0