Dagens outfit (i ord) #2

Tja tja bloggen!
Tänkte beskriva min outfit i ord tyvärr för jag tappade min nya kamera i fontänen igår. typiskt mig... och jag ville ju inte ta upp den direkt. ewwww.
ja ja. idag har jag på mig prickiga stövlar från coop. oranga manchester byxor med lite ägg klet på ena knäet.jag råkade tappa äggkartongen på mig i morse när jag skulle koka ägg....   tröjan som jag har på mig är min mammas gamla klasströja som hon hade när hon gick ur nian. den har vart gul men nu är den lite grå brun i färgen och passar oerhört bra till byxorna! :D orange läppstift som jag hittade under min stol på bussen. och ett armband 10:- från en automat på ica.
 XOXO marie
 
OBS! Kalla mig gärna marie-kexet


Kommentarer
den busiga tanten berit

Hahahahahahahahaha dööörr

2013-09-11 @ 18:26:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0